Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.4TS заглъхва, дави се...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от boian
    Някакво решение на проблема с глъхненето и давенето има ли? Щото и мойта като й подам рязко газ и забива муцуната около 1500-2500 об. После се изстрелва. Понякога ми патка нещо отпред, не е в изпускателната система. Проверих всички тръби да не би да смуче въздух и няма, никъде скъсано. Свещите са сменени, филтрите също. На диагностиката нищо не излиза като проблем. Да не е вариатора,щото май е за ремонт /ремонтен кит/?
    По горе в темата : от gigi........казах вече по горе този потенциометър определя положението на клапата и му е все едно дали е загряла колата или не. Ако той се скапе прави номера от сорта като подадеш повече газ колата глъхне а като поотнемеш се оправя просто дава грешна инфо на компа за положението и от там обикновенно обеднява сместа (е не винаги е така зависи ко се скапе) и няма значение топла студена.
    Със сигурност това се оправи и пежото на бащата просто изхвръкна
    п.с. и дебитомера стои в обичайните заподозрени
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #32
      Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

      Comment


      • #33
        А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от boian
          А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
          Мдааа, за смяна си там са някъде 60 градуса, за коя кола става въпрос? За TS-а или Boxer-а? Цените са към 40 за Boxer и 60-65 за TS!
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от boian
            А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
            Колега твоя проблем с паткането е от не добре зацепен ремък
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #36
              Смени си свещите

              ==================
              Кирилица колега има кредор

              Comment


              • #37
                Колата дойде със сервизна книжка и ремъци, свещи, филтри, масло са сменени преди 3000км. Мене повече ме съмнява да е ангренажния ремък, отколкото свещите, да е зацепен неправилно или този вариатор. Та този вариатор за какво служи /офф/.
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от boian
                  Колата дойде със сервизна книжка и ремъци, свещи, филтри, масло са сменени преди 3000км. Мене повече ме съмнява да е ангренажния ремък, отколкото свещите, да е зацепен неправилно или този вариатор. Та този вариатор за какво служи /офф/.
                  Тцъ, не е вариатор, той се намира на изпускателния вал и служи за промяна на фазата на газоразпределение - малии колко професионално звуча , а бе до колкото знам при високи обороти врътва малко изпускателния вал за да може по-рано да изпуска изгорелите газове -> та няма да е той проблема, пък и когато се поизноси колата звучи като дизел /все едно тракат клапани или повдигачи/, особено веднага след като я запалиш. Не е зле да провериш тая работа със зацепването на ремъка, пък и каквото ме е посъветвал до сега Бобо винаги е излязло вярно!
                  Mitsubishi Outlander
                  Mitsubishi Space Star
                  Daihatsu Terios

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от boian
                    Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
                    човек, казвам ти, моята правеше абсолютно същото и след смяна на дебитомера СЕ ОПРАВИ
                    логиката е, че като показанията на дебитомера са грешни, то и ЕКУто се шашка колко гориво да подаде и се получава НЕОПТИМАЛНА смес и затова колата не върви !

                    опитай номера с топенето в бензина, внимателничко така...
                    шото иначе ше излезеш от 400лв....
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от valjo
                      Първоначално публикувано от boian
                      Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
                      човек, казвам ти, моята правеше абсолютно същото и след смяна на дебитомера СЕ ОПРАВИ
                      логиката е, че като показанията на дебитомера са грешни, то и ЕКУто се шашка колко гориво да подаде и се получава НЕОПТИМАЛНА смес и затова колата не върви !

                      опитай номера с топенето в бензина, внимателничко така...
                      шото иначе ше излезеш от 400лв....
                      Абе професоре на тебе кой ти каза че от дебитомер гърми в смукатела а Смени един дебитомер и реши че на всички проблемите от там идват (та даже не го и смени а аз го смених)

                      ПАК ПОВТАРЯМ И ЗА РИБИТЕ И ЩУКИТЕ - ПРОБЛЕМА НА КОЛЕГАТА Е ИЛИ ГРЕшНО ЗАЦЕПЕН РЕМЪК ИЛИ ДАТчИКА НА HALL Е ДАЛ ФИРА

                      пс. рИБО са кво ще препоръчаш като вече са сменяни свещите
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от valjo
                        Първоначално публикувано от boian
                        Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
                        човек, казвам ти, моята правеше абсолютно същото и след смяна на дебитомера СЕ ОПРАВИ
                        логиката е, че като показанията на дебитомера са грешни, то и ЕКУто се шашка колко гориво да подаде и се получава НЕОПТИМАЛНА смес и затова колата не върви !

                        опитай номера с топенето в бензина, внимателничко така...
                        шото иначе ше излезеш от 400лв....
                        Абе професоре на тебе кой ти каза че от дебитомер гърми в смукатела а Смени един дебитомер и реши че на всички проблемите от там идват (та даже не го и смени а аз го смених)

                        ПАК ПОВТАРЯМ И ЗА РИБИТЕ И ЩУКИТЕ - ПРОБЛЕМА НА КОЛЕГАТА Е ИЛИ ГРЕшНО ЗАЦЕПЕН РЕМЪК ИЛИ ДАТчИКА НА HALL Е ДАЛ ФИРА

                        пс. рИБО са кво ще препоръчаш като вече са сменяни свещите
                        къде е казал че гърми в смукатела ?!?
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от boian
                          Някакво решение на проблема с глъхненето и давенето има ли? Щото и мойта като й подам рязко газ и забива муцуната около 1500-2500 об. После се изстрелва. Понякога ми патка нещо отпред, не е в изпускателната система. Проверих всички тръби да не би да смуче въздух и няма, никъде скъсано. Свещите са сменени, филтрите също. На диагностиката нищо не излиза като проблем. Да не е вариатора,щото май е за ремонт /ремонтен кит/?

                          Ми те тука пише
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Първоначално публикувано от boian
                            Някакво решение на проблема с глъхненето и давенето има ли? Щото и мойта като й подам рязко газ и забива муцуната около 1500-2500 об. После се изстрелва. Понякога ми патка нещо отпред, не е в изпускателната система. Проверих всички тръби да не би да смуче въздух и няма, никъде скъсано. Свещите са сменени, филтрите също. На диагностиката нищо не излиза като проблем. Да не е вариатора,щото май е за ремонт /ремонтен кит/?
                            Ми те тука пише
                            еми и мойта така "петкаше" без да е ясно къде точно ...
                            както и да е де, то ше се разбере рано или късно ....
                            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                            Comment


                            • #44
                              Последно днес пак я закачих на диагностиката и показа че ламбда сондата е мързелана и прави едно колебание на 10сек. Дебитомера си мери коректно, ТПС-а няма пробиви а си покачва градусите на отваряне на 1градус, стъпковото моторче е наред. Последва обаждане в Бош и там направо ме разбиха-над 300лв за сондата. Щото колата била с номер на шасито след еди кой си и не мога да мина със заместител . Иначе дават гаранция, ама много пари бре. Гледах и техническия справочник на форума, ама нещо не им разбрах годините и гамите. Ако можете, помагайте. Става въпрос за ТS-ка. ZAR93000002183760; AR335031089574
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment


                              • #45
                                Та мойта одисея продължава. Понеже не ми се даваха 300+лв за бошовска сонда, си взех Томко за 95лв с 1г. гаранция. Поставиха я в сервиза, който продавача ми каза да отида за да важи гаранцията. Никаква промяна във вървежа. Отново диагностика и излезе че сондата е замръзнала на 0.45V и ламбда контрола не работи. Половин час псувни и вече се обадих в Бош с номера на старата сонда и цената беше 160лв. Отидох, купих я и се върнах да си я сложа сам. Почнах да разкачвам Томко-то и кво си мислите: черния кабел за сигнала се вее свободно. Отново псувни, закачих го и Томко-то заработи. Е, да ама нали съм взел вече Бош-а, та го сложих. Е, и Бош-а работи. Обаче проблема с подскачането на колата като подам рязко газ си остана. Пак почнах да меря дебитомера и какво се оказва: на празен ход в покой показанията на дебитомера и на постъпващия въздух са еднакви. Като подавам плавно газ дебитомера си отчита правилно с нарастване, обаче при рязко подаване на газ се появява едно забавяне от около секунда-примерно при празен ход ако е 8-9л, а при газ 80л,този преход от 8л до 80л ми се струва бавен. Че вече съм решил-първо сменям термостата, после оглеждам свещите и кабелите и после ще го отворя тоя дебитомер да го почистя с wd40. Ако е датчик на Хол както каза бобо, не би ли трябвало да имам проблеми със запалването. Ако ремъците не са зацепени правилно също съм съгласен,обаче забелязах че нещата при мене се влошават с всеки изминал ден
                                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                                Comment

                                Working...
                                X