If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Някакво решение на проблема с глъхненето и давенето има ли? Щото и мойта като й подам рязко газ и забива муцуната около 1500-2500 об. После се изстрелва. Понякога ми патка нещо отпред, не е в изпускателната система. Проверих всички тръби да не би да смуче въздух и няма, никъде скъсано. Свещите са сменени, филтрите също. На диагностиката нищо не излиза като проблем. Да не е вариатора,щото май е за ремонт /ремонтен кит/?
По горе в темата : от gigi........казах вече по горе този потенциометър определя положението на клапата и му е все едно дали е загряла колата или не. Ако той се скапе прави номера от сорта като подадеш повече газ колата глъхне а като поотнемеш се оправя просто дава грешна инфо на компа за положението и от там обикновенно обеднява сместа (е не винаги е така зависи ко се скапе) и няма значение топла студена.
Със сигурност това се оправи и пежото на бащата просто изхвръкна
п.с. и дебитомера стои в обичайните заподозрени
97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
Мдааа, за смяна си там са някъде 60 градуса, за коя кола става въпрос? За TS-а или Boxer-а? Цените са към 40 за Boxer и 60-65 за TS!
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
Колега твоя проблем с паткането е от не добре зацепен ремък
Колата дойде със сервизна книжка и ремъци, свещи, филтри, масло са сменени преди 3000км. Мене повече ме съмнява да е ангренажния ремък, отколкото свещите, да е зацепен неправилно или този вариатор. Та този вариатор за какво служи /офф/.
Колата дойде със сервизна книжка и ремъци, свещи, филтри, масло са сменени преди 3000км. Мене повече ме съмнява да е ангренажния ремък, отколкото свещите, да е зацепен неправилно или този вариатор. Та този вариатор за какво служи /офф/.
Тцъ, не е вариатор, той се намира на изпускателния вал и служи за промяна на фазата на газоразпределение - малии колко професионално звуча , а бе до колкото знам при високи обороти врътва малко изпускателния вал за да може по-рано да изпуска изгорелите газове -> та няма да е той проблема, пък и когато се поизноси колата звучи като дизел /все едно тракат клапани или повдигачи/, особено веднага след като я запалиш. Не е зле да провериш тая работа със зацепването на ремъка, пък и каквото ме е посъветвал до сега Бобо винаги е излязло вярно!
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
човек, казвам ти, моята правеше абсолютно същото и след смяна на дебитомера СЕ ОПРАВИ
логиката е, че като показанията на дебитомера са грешни, то и ЕКУто се шашка колко гориво да подаде и се получава НЕОПТИМАЛНА смес и затова колата не върви !
опитай номера с топенето в бензина, внимателничко така...
шото иначе ше излезеш от 400лв....
Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
човек, казвам ти, моята правеше абсолютно същото и след смяна на дебитомера СЕ ОПРАВИ
логиката е, че като показанията на дебитомера са грешни, то и ЕКУто се шашка колко гориво да подаде и се получава НЕОПТИМАЛНА смес и затова колата не върви !
опитай номера с топенето в бензина, внимателничко така...
шото иначе ше излезеш от 400лв....
Абе професоре на тебе кой ти каза че от дебитомер гърми в смукатела а Смени един дебитомер и реши че на всички проблемите от там идват (та даже не го и смени а аз го смених)
ПАК ПОВТАРЯМ И ЗА РИБИТЕ И ЩУКИТЕ - ПРОБЛЕМА НА КОЛЕГАТА Е ИЛИ ГРЕшНО ЗАЦЕПЕН РЕМЪК ИЛИ ДАТчИКА НА HALL Е ДАЛ ФИРА
пс. рИБО са кво ще препоръчаш като вече са сменяни свещите
Значи забелязах следното: като подавам плавно газ нямам ядове, но като подам рязко газ колата почва да подскача, придръпва, забива нос, понякога изпатква нещо и после се ускорява. Това с паткането го прави и на място като подавам рязко газ
човек, казвам ти, моята правеше абсолютно същото и след смяна на дебитомера СЕ ОПРАВИ
логиката е, че като показанията на дебитомера са грешни, то и ЕКУто се шашка колко гориво да подаде и се получава НЕОПТИМАЛНА смес и затова колата не върви !
опитай номера с топенето в бензина, внимателничко така...
шото иначе ше излезеш от 400лв....
Абе професоре на тебе кой ти каза че от дебитомер гърми в смукатела а Смени един дебитомер и реши че на всички проблемите от там идват (та даже не го и смени а аз го смених)
ПАК ПОВТАРЯМ И ЗА РИБИТЕ И ЩУКИТЕ - ПРОБЛЕМА НА КОЛЕГАТА Е ИЛИ ГРЕшНО ЗАЦЕПЕН РЕМЪК ИЛИ ДАТчИКА НА HALL Е ДАЛ ФИРА
пс. рИБО са кво ще препоръчаш като вече са сменяни свещите
Някакво решение на проблема с глъхненето и давенето има ли? Щото и мойта като й подам рязко газ и забива муцуната около 1500-2500 об. После се изстрелва. Понякога ми патка нещо отпред, не е в изпускателната система. Проверих всички тръби да не би да смуче въздух и няма, никъде скъсано. Свещите са сменени, филтрите също. На диагностиката нищо не излиза като проблем. Да не е вариатора,щото май е за ремонт /ремонтен кит/?
Някакво решение на проблема с глъхненето и давенето има ли? Щото и мойта като й подам рязко газ и забива муцуната около 1500-2500 об. После се изстрелва. Понякога ми патка нещо отпред, не е в изпускателната система. Проверих всички тръби да не би да смуче въздух и няма, никъде скъсано. Свещите са сменени, филтрите също. На диагностиката нищо не излиза като проблем. Да не е вариатора,щото май е за ремонт /ремонтен кит/?
Ми те тука пише
еми и мойта така "петкаше" без да е ясно къде точно ...
както и да е де, то ше се разбере рано или късно ....
Последно днес пак я закачих на диагностиката и показа че ламбда сондата е мързелана и прави едно колебание на 10сек. Дебитомера си мери коректно, ТПС-а няма пробиви а си покачва градусите на отваряне на 1градус, стъпковото моторче е наред. Последва обаждане в Бош и там направо ме разбиха-над 300лв за сондата. Щото колата била с номер на шасито след еди кой си и не мога да мина със заместител . Иначе дават гаранция, ама много пари бре. Гледах и техническия справочник на форума, ама нещо не им разбрах годините и гамите. Ако можете, помагайте. Става въпрос за ТS-ка. ZAR93000002183760; AR335031089574
Та мойта одисея продължава. Понеже не ми се даваха 300+лв за бошовска сонда, си взех Томко за 95лв с 1г. гаранция. Поставиха я в сервиза, който продавача ми каза да отида за да важи гаранцията. Никаква промяна във вървежа. Отново диагностика и излезе че сондата е замръзнала на 0.45V и ламбда контрола не работи. Половин час псувни и вече се обадих в Бош с номера на старата сонда и цената беше 160лв. Отидох, купих я и се върнах да си я сложа сам. Почнах да разкачвам Томко-то и кво си мислите: черния кабел за сигнала се вее свободно. Отново псувни, закачих го и Томко-то заработи. Е, да ама нали съм взел вече Бош-а, та го сложих. Е, и Бош-а работи. Обаче проблема с подскачането на колата като подам рязко газ си остана. Пак почнах да меря дебитомера и какво се оказва: на празен ход в покой показанията на дебитомера и на постъпващия въздух са еднакви. Като подавам плавно газ дебитомера си отчита правилно с нарастване, обаче при рязко подаване на газ се появява едно забавяне от около секунда-примерно при празен ход ако е 8-9л, а при газ 80л,този преход от 8л до 80л ми се струва бавен. Че вече съм решил-първо сменям термостата, после оглеждам свещите и кабелите и после ще го отворя тоя дебитомер да го почистя с wd40. Ако е датчик на Хол както каза бобо, не би ли трябвало да имам проблеми със запалването. Ако ремъците не са зацепени правилно също съм съгласен,обаче забелязах че нещата при мене се влошават с всеки изминал ден
Comment